Saturday, June 22, 2013

REDHA

aku menangis. ketika dalam doa tadi. meluahkan rasa yang amat amat. rasa sedih yang sudah sekian lama aku tahan.yg sudah sekian lama aku pendam. allahuakbar. sakit rasanya. sakit memikirkan apabila dalam keadaan yg xrela, kau terpaksa berfikir 10 langkah ke hadapan utk bersedia. mungkin ini masanya. masanya yg perlu utk aku pergi. utk menjauh supaya semuanya akan baik baik sahaja. mungkin itu yg terbaik. aku redha, walaupun tidak sebenarnya redha, aku akan cuba. kerana itu yg seharusnya. ya, ketika warkah ini ditulis, air mata jatuh lagi. betapa lemahnya hati dan jiwa juga diri aku pada saat ketika ini. Allah. beri aku kekuatan. bantu aku utk selesaikan beberapa perkara sebelum aku redha secara keseluruhannya. bantu aku Allah. bantu aku..

1 comments:

Sekarang,2016. Anda dah okay kan? 😁.
Tahniah sebab berjaya hadapi segala dugaan dan cabaran. There are alot of people out there that surely can help you and give support to you. Keep holding on.All the best.

Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds